Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávka a montáž 2 ks rotátorů s výsuvnými zásuvkami pro MěÚ Kroměříž
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: 1.1. Předmětem veřejné zakázky je dodávka a montáž 2 ks rotátorů s výsuvnými zásuvkami pro Městský úřad Kroměříž, odbor občansko-správních agend, oddělení občanských agend. Dodávka bude realizována v suterénních místnostech budovy, stroje prostupují podlahou 1. NP, bez zajištění stavebních úprav a také bez zajištění elektroinstalačních rozvodů pro napojení technologie rotátorů (400 V). Dodávka bude provedena přesně v rozsahu stanovených podrobných technických specifikací rotátorů uvedených dále v této zadávací dokumentaci, žádné odchylky a změny od uvedených podrobných technických specifikací rotátorů se nepřipouští, a to vzhledem ke stísněnému danému prostoru pro umístění obou těchto zařízení v suterénu a 1. NP a také pro minimální manipulační prostory nutné pro obsluhu strojů, v souladu se všemi bezpečnostními a zákonnými normami. Stroje již musí obsahovat Interface a veškeré další nutné technické komponenty pro automatizované vyhledávání spisů pomocí Software a dvou řídících PC včetně 6 licencí k uživatelským PC referentů oddělení správních agend. Součástí této dodávky SW je i speciální úprava řídícího Software tak, aby každý z 6-ti uživatelů oddělení správních agend (OP, CD, EO) si mohl od svého uživatelského PC vyhledat a pomocí SW/řídícího PC automatizovaně přichystat spis z jakékoliv agendy OP, CD, EO bez přepínání databází. Předmět plnění je blíže specifikován v příloze zadávací dokumentace s názvem „Technická specifikace předmětu plnění“.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Velké náměstí 115
Kroměříž
767 01
Kontakt: Mgr. Dominik Lukács - administrace veřejné zakázky
e-mail: d.lukacs@ikconsult.cz
tel: +420 739 596 431
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 26.07.2017 11:00
Datum zahájení: 21.06.2017 12:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: