DBID: 295
Systémové číslo: P19V00000011 Evidenční číslo zadavatele: VZMR/2019/3/02
Datum zahájení:
22.02.2019
Nabídku podat do:
11.03.2019 13:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Dodávky kancelářských potřeb a spotřebního materiálu - rámcová smlouva
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem a druhem veřejné zakázky jsou dodávky kompletního sortimentu kancelářských potřeb a souvisejícího spotřebního materiálu, dle průběžných potřeb jednotlivých pracovišť zadavatele. Obchodní a technické podmínky jsou stanoveny v Návrhu rámcové smlouvy, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace. Články uvedené v Návrhu rámcové smlouvy jsou pro uchazeče závazné a nelze je měnit.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR bez uveřejnění výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 999 999 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Město Kroměříž
IČO: 00287351
Poštovní adresa: Velké náměstí 115/1
76701 Kroměříž
Id profilu zadavatele ve VVZ: 369466
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
v listinné podobě na podatelnu MěÚ Kroměříž, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž a nebo poštou na adresu Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž