Veřejná zakázka: Dodávky kancelářských potřeb a spotřebního materiálu - rámcová smlouva

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 295
Systémové číslo: P19V00000011
Evidenční číslo zadavatele: VZMR/2019/3/02
Datum zahájení: 22.02.2019
Nabídku podat do: 11.03.2019 13:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávky kancelářských potřeb a spotřebního materiálu - rámcová smlouva
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem a druhem veřejné zakázky jsou dodávky kompletního sortimentu kancelářských potřeb a souvisejícího spotřebního materiálu, dle průběžných potřeb jednotlivých pracovišť zadavatele. Obchodní a technické podmínky jsou stanoveny v Návrhu rámcové smlouvy, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace. Články uvedené v Návrhu rámcové smlouvy jsou pro uchazeče závazné a nelze je měnit.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR bez uveřejnění výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 999 999 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Město Kroměříž
  • IČO: 00287351
  • Poštovní adresa:
    Velké náměstí 115/1
    76701 Kroměříž
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 369466

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
v listinné podobě na podatelnu MěÚ Kroměříž, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž a nebo poštou na adresu Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky