Veřejná zakázka: Dodávky kancelářského nábytku a souvisejícího vybavení

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 507
Systémové číslo: P23V00000008
Evidenční číslo zadavatele: VZMR/2023/3/01
Datum zahájení: 16.01.2023
Nabídku podat do: 27.01.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávky kancelářského nábytku a souvisejícího vybavení
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářského nábytku a souvisejícího vybavení, tj. movitých věcí, které bude specifikováno v dílčích objednávkách.
Rozsah předmětu zakázky a technické podmínky jsou specifikovány v Příloze č. 1 - Technická specifikace s kupní cenou zboží, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace – Návrhu smlouvy.

Související činnosti požadované zadavatelem a podmínky provádění jsou taktéž specifikovány v Návrhu smlouvy. Kupní cena za jednotlivé zboží bude zahrnovat rovněž veškeré související náklady Dodavatele, zejména náklady na montáž a dopravu zboží do místa plnění. Kupní cena uvedená v nabídce dodavatele je cenou konečnou, nejvýše přípustnou.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR bez uveřejnění výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 000 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Kroměříž

Zadavatel

  • Úřední název: Město Kroměříž
  • IČO: 00287351
  • Poštovní adresa:
    Velké náměstí 115/1
    76701 Kroměříž
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 369466

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mesto-kromeriz.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky