DBID: 630
Systémové číslo: P25V00000031 Evidenční číslo zadavatele: VZMR/2025/18
Datum zahájení:
22.05.2025
Nabídku podat do:
03.06.2025 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Žaluzie pro objekty škol v Kroměříži
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka je dělena na části
(v rámci jednoho zadávacího řízení)
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen VZMR) jsou dodávky spojené se stavebními pracemi. Jedná se o dodání, instalaci a montáž venkovních předokenních hliníkových žaluzií na vybrané objekty škol v Kroměříži, dle požadavky zadavatele.
Dle požadovaných celků a míst plnění je VZMR rozdělena na těchto 5 částí:
Část 1: MŠ Žižkova
Část 2: MŠ Gorkého
Část 3: MŠ Páleničkova
Část 4: MŠ Štítného
Část 5: ZŠ U Sýpek
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
2 776 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Zlínský kraj
Kroměříž
Zadavatel
Úřední název: Město Kroměříž
IČO: 00287351
Poštovní adresa: Velké náměstí 115/1
76701 Kroměříž
Id profilu zadavatele ve VVZ: 369466
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zadavatel upřednostňuje elektronické podání nabídky prostřednictvím elektronického nástroje (dále jen „EZAK“) dostupného na internetové adrese www.ezak.cz, nebo přímo na adrese: https://ezak.mesto-kromeriz.cz.
Zároveň je možné nabídky podávat v listinné podobě osobně, poštou nebo jinou obdobnou službou na kontaktní adresu zadavatele: Město Kroměříž, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž.
Dodavatel se zaváže, že po celou dobu trvání smluvního poměru založeného smlouvou na veřejnou zakázku zajistí dodržování veškerých pracovněprávních předpisů (odměňování, pracovní doba, doba odpočinku mezi směnami, placené přesčasy), dále předpisů týkajících se oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, tj. zejména zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a to vůči všem osobám, které se na plnění předmětu smlouvy budou podílet, bez ohledu na to, zda budou činnosti prováděny přímo vybraným zhotovitelem a jeho zaměstnanci, či poddodavatelem. Zhotovitel se zaváže, že realizace předmětu této smlouvy bude prováděna v souladu s úmluvami Mezinárodní organizace práce, jimiž je Česká republika vázána, zejména s úmluvami, které upravují stejné odměňování pracujících mužů a žen za práci stejné hodnoty, diskriminaci, bezpečnost a zdraví pracovníků, a pracovní prostředí.
Férové dodavatelské vztahy
Dodavatel se zaváže zachovávat férové vztahy ke svým poddodavatelům. Jakýkoliv závazek uzavřený mezi zhotovitelem a jeho poddodavatelem v souvislosti s plněním (části) předmětu smlouvy na tuto veřejnou zakázku, nesmí obsahovat splatnost faktury delší než 30 dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Dodavatel se zaváže, že při realizaci plnění bude navrhovat taková řešení, která při následné realizaci povedou k šetrnému využívání zdrojů a materiálů, k energeticky úsporným opatřením, k řádnému managementu nakládání s odpady, a to vše při zohlednění účelu projektu a jeho finanční náročnosti s dopadem do veřejných rozpočtů.
Komunikace zadavatele s dodavateli ve vztahu k OVZ
Dodavatel upřednostňuje komunikaci s uchazeči prostřednictvím elektronického nástroje (dále jen „EZAK“) dostupného na internetové adrese www.ezak.cz, nebo přímo na adrese: https://ezak.mesto-kromeriz.cz.
Součástí zadávací dokumentace je soubor ve formátu .zip obsahující návrhy obchodních podmínek pro jednotlivé části veřejné zakázky. Uchazeč vyplní pouze ty návrhy, které se vztahují k částem, do nichž podává nabídku.
Součástí zadávací dokumentace je soubor ve formátu .zip obsahující soupisy stavebních prací, dodávek a služeb (výkazy výměry) pro jednotlivé části veřejné zakázky. Uchazeč vyplní pouze ty výkazy výměry, které se vztahují k částem, do nichž podává nabídku. Podané položkové rozpočty se pak stanou přílohou č. 1 smlouvy o dílo.