Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Výkon zadavatelských činností pro veřejnou zakázku „Zajištění komplexního systému nakládání se směsným komunálním odpadem s využitelnými složkami komunálního odpadu na území města Kroměříž
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu je výkon zadavatelských činností v rozsahu dle § 43 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) pro veřejnou zakázku na výběr dodavatele pro projekt s názvem „Zajištění komplexního systému nakládání se směsným komunálním odpadem a využitelnými složkami komunálního odpadu na území města Kroměříž“, zadávanou v otevřeném řízení – nadlimitním režimu. Veškeré činnosti příkazníka při zadávání veřejné zakázky budou prováděny v rozsahu a lhůtách dle příslušných ustanovení zákona.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: podatelna MěÚ Kroměříž, Velké náměstí 115,767 01 Kroměříž
Kontakt: Bc. Zuzana Kytlicová, administrace veřejných zakázek
zuzana.kytlicova@mesto-kromeriz.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 15.11.2019 10:00
Datum zahájení: 01.11.2019 13:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: