Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávky kancelářského nábytku a souvisejícího vybavení – rámcová smlouva
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem a druhem veřejné zakázky jsou dodávky kompletního kancelářského nábytku a souvisejícího vybavení, dle průběžných potřeb jednotlivých pracovišť zadavatele. Obchodní a technické podmínky jsou stanoveny v Návrhu rámcové smlouvy, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace. Články uvedené v Návrhu rámcové smlouvy jsou pro uchazeče závazné a nelze je měnit.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mesto-kromeriz.cz) nebo v listinné podobě na podatelnu MěÚ Kroměříž, Velké náměstí 115/1, 767 01 Kroměříž nebo poštou či obdobnou službou na adresu Město Kroměříž, Odbor investic, Velké náměstí 115/1, 767 01, Kroměříž
Kontakt: Mgr. Tereza Neulsová, referent Oddělení veřejných zakázek
e-mail: tereza.neulsova@mestokm.cz
tel: 602777229
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 08.06.2021 10:00
Datum zahájení: 28.05.2021 12:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání:
Dle zákona: