Veřejná zakázka: Dodávky kancelářského nábytku a souvisejícího vybavení – rámcová smlouva

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 416
Systémové číslo: P21V00000023
Evidenční číslo zadavatele: VZMR/2021/3/06
Datum zahájení: 28.05.2021
Nabídku podat do: 08.06.2021 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávky kancelářského nábytku a souvisejícího vybavení – rámcová smlouva
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem a druhem veřejné zakázky jsou dodávky kompletního kancelářského nábytku a souvisejícího vybavení, dle průběžných potřeb jednotlivých pracovišť zadavatele. Obchodní a technické podmínky jsou stanoveny v Návrhu rámcové smlouvy, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace. Články uvedené v Návrhu rámcové smlouvy jsou pro uchazeče závazné a nelze je měnit.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Kroměříž

Zadavatel

  • Úřední název: Město Kroměříž
  • IČO: 00287351
  • Poštovní adresa:
    Velké náměstí 115/1
    76701 Kroměříž
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 369466

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mesto-kromeriz.cz) nebo v listinné podobě na podatelnu MěÚ Kroměříž, Velké náměstí 115/1, 767 01 Kroměříž nebo poštou či obdobnou službou na adresu Město Kroměříž, Odbor investic, Velké náměstí 115/1, 767 01, Kroměříž

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky