Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka elektronické úřední desky (vč. dopravy na místo plnění) a její osazení v místě plnění v podloubí Městského úřadu Kroměříž.
Předmětem zakázky je mimo jiné:
- zprovoznění elektronické úřední desky (napojení na datový zdroj a zdroj elektrické energie, oživení elektronické úřední desky a nastavení dle technické specifikace,
- zprovoznění načítání dokumentů úřední desky z webových stránek www.mesto-kromeriz.cz a dalších vyspecifikovaných integrací,
- administrátorské zaškolení a zaškolení obsluhy pro práci s jednotlivými zařízeními a softwarem v potřebném rozsahu,
- zajištění všech nezbytných zkoušek, atestů a revizí podle ČSN a případných jiných právních nebo technických předpisů platných v době provádění a předání díla, kterými bude prokázáno - dosažení předepsané kvality a předepsaných technických parametrů díla,
- předání veškerých dokladů nutných k převzetí a užívání díla kupujícím,
- poskytování technické podpory díla,
- poskytnutí dobu záruky na 5 let (60 měsíců).
Bližší specifikace elektronické úřední desky je uvedena v technické specifikaci, která je přílohou č. 1 návrhu obchodních podmínek.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mesto-kromeriz.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele