Veřejná zakázka: Dodávky kancelářských potřeb a spotřebního materiálu pro městský úřad 2023-2026

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 519
Systémové číslo: P23V00000020
Evidenční číslo zadavatele: VZMR/2023/2/07
Datum zahájení: 27.03.2023
Nabídku podat do: 11.04.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávky kancelářských potřeb a spotřebního materiálu pro městský úřad 2023-2026
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem a druhem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb, spotřebního materiálu a papírenských výrobků jako např.: psacích a rýsovacích potřeb, organizérů, drobného kancelářského vybavení, ručních utěrek, ubrousků a veškerého příslušenství ke kancelářským potřebám.

Obchodní a technické podmínky jsou stanoveny v Návrhu smlouvy o dodávkách kancelářských potřeb a spotřebního materiálu, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace. Články uvedené v Návrhu smlouvy o dodávkách kancelářských potřeb a spotřebního materiálu jsou pro uchazeče závazné a nelze
je měnit.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR bez uveřejnění výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 2 000 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Kroměříž

Zadavatel

  • Úřední název: Město Kroměříž
  • IČO: 00287351
  • Poštovní adresa:
    Velké náměstí 115/1
    76701 Kroměříž
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 369466

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mesto-kromeriz.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky