DBID: 519
Systémové číslo: P23V00000020 Evidenční číslo zadavatele: VZMR/2023/2/07
Datum zahájení:
27.03.2023
Nabídku podat do:
11.04.2023 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Dodávky kancelářských potřeb a spotřebního materiálu pro městský úřad 2023-2026
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem a druhem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb, spotřebního materiálu a papírenských výrobků jako např.: psacích a rýsovacích potřeb, organizérů, drobného kancelářského vybavení, ručních utěrek, ubrousků a veškerého příslušenství ke kancelářským potřebám.
Obchodní a technické podmínky jsou stanoveny v Návrhu smlouvy o dodávkách kancelářských potřeb a spotřebního materiálu, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace. Články uvedené v Návrhu smlouvy o dodávkách kancelářských potřeb a spotřebního materiálu jsou pro uchazeče závazné a nelze
je měnit.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR bez uveřejnění výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
2 000 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Kroměříž
Zadavatel
Úřední název: Město Kroměříž
IČO: 00287351
Poštovní adresa: Velké náměstí 115/1
76701 Kroměříž
Id profilu zadavatele ve VVZ: 369466
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mesto-kromeriz.cz)