DBID: 585
Systémové číslo: P24V00000036 Evidenční číslo zadavatele: VZMR/2024/2/16
Datum zahájení:
09.08.2024
Nabídku podat do:
23.08.2024 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Chodník ke Kauflandu
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spojené s vybudováním nového chodníku od zastávky BUS v ul. Obvodová, a to podél komunikace v ul. Rejdiště v Kroměříži, v blízkosti nákupního centra Kaufland. Celková délka stavební úpravy je 103 m, světlá šířka chodníku bude s ohledem na stávající výsadbu a ochranu kořenového systému 1,55 m.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
839 113 Kč bez DPH
Místo plnění
Kroměříž
Zadavatel
Úřední název: Město Kroměříž
IČO: 00287351
Poštovní adresa: Velké náměstí 115/1
76701 Kroměříž
Id profilu zadavatele ve VVZ: 369466
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mesto-kromeriz.cz)
objednatel se zaváže, že po celou dobu trvání smluvního poměru založeného smlouvou na veřejnou zakázku zajistí dodržování veškerých pracovněprávních předpisů (odměňování, pracovní doba, doba odpočinku mezi směnami, placené přesčasy), dále předpisů týkajících se oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, tj. zejména zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a to vůči všem osobám, které se na plnění předmětu smlouvy budou podílet, bez ohledu na to, zda budou činnosti prováděny přímo vybraným objednatelem a jeho zaměstnanci, či poddodavatelem. Objednatel se zaváže, že realizace předmětu této smlouvy bude prováděna v souladu s úmluvami Mezinárodní organizace práce, jimiž je Česká republika vázána, zejména s úmluvami, které upravují stejné odměňování pracujících mužů a žen za práci stejné hodnoty, diskriminaci, bezpečnost a zdraví pracovníků, a pracovní prostředí.
Férové dodavatelské vztahy
objednatel se zaváže zachovávat férové vztahy ke svým poddodavatelům. Jakýkoliv závazek uzavřený mezi objednatelem a jeho poddodavatelem v souvislosti s plněním (části) předmětu smlouvy na tuto veřejnou zakázku, nesmí obsahovat splatnost faktury delší než 30 dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
objednatel se zaváže, že při realizaci plnění bude navrhovat taková řešení, která při následné realizaci povedou k šetrnému využívání zdrojů a materiálů, k energeticky úsporným opatřením, k řádnému managementu nakládání s odpady, a to vše při zohlednění účelu projektu a jeho finanční náročnosti s dopadem do veřejných rozpočtů.
Komunikace zadavatele s dodavateli ve vztahu k OVZ
zadavatel upřednostňuje komunikaci s uchazeči prostřednictvím elektronického nástroje (dále jen „EZAK“) dostupného na internetové adrese www.ezak.cz, nebo přímo na adrese: https://ezak.mesto-kromeriz.cz
Jiné
inovace – technické podmínky předmětu plnění zahrnují pro daný obor standardní výchozí stav řešení. Vzhledem k předmětu zadávané veřejné zakázky a jeho návaznosti na již zpracované technické podmínky nebyl začleněn jiný vhodný prvek inovace co do technického způsobu realizace plnění.
Ano
podal neúplnou nebo nepřijatelnou nabídku - Organizaci JV Dalistav s.r.o. nesplnila podmínku při prokázání technické kvalifikace dle čl. 6 odst. 6.3.2. zadávací dokumentace, kdy osoba vykonávající funkci stavbyvedoucího je v poddodavetelském vztahu se společností. Dle podmínek zadávací dokumentace čl. 6 odst. 6.4.4. Zadavatel nepřipouští prokazování technické části kvalifikace prostřednictvím
poddodavatelů.
[info]