Stručný popis předmětu:
Předmětem a druhem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb, spotřebního materiálu a papírenských výrobků jako např.: psacích a rýsovacích potřeb, organizérů, drobného kancelářského vybavení, ručních utěrek, ubrousků a veškerého příslušenství ke kancelářským potřebám.
Obchodní a technické podmínky jsou stanoveny v Návrhu smlouvy o dodávkách kancelářských potřeb a spotřebního materiálu, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace. Články uvedené v Návrhu smlouvy o dodávkách kancelářských potřeb a spotřebního materiálu jsou pro uchazeče závazné a nelze
je měnit.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mesto-kromeriz.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky | Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky_kancelářské potřeby.pdf | 51.47 KB |
Název URL odkazu | URL adresa | Akce |
---|---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://ezak.mesto-kromeriz.cz/vz00000519 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Vyloučen |
---|---|---|---|
PAPERA s.r.o. | 25945653 | Česká republika | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 30.05.2023
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
PAPERA s.r.o. | 25945653 | Česká republika | 2 000 000,00 | 2 420 000,00 |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2023 | 398 342,69 | 504 231,26 |