DBID: 617
Systémové číslo: P25V00000018 Evidenční číslo zadavatele: VZMR/2025/07
Datum zahájení:
20.03.2025
Nabídku podat do:
31.03.2025 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Rozšíření sociálně terapeutické dílny Hanáček v Kroměříži – nábytek a vybavení
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu jsou dodávky. Jedná se o dodávky nábytku a dalšího souvisejícího vybavení interiéru sociálně terapeutické dílny Hanáček v Kroměříži. Původně byl řešený nebytový prostor v 1.NP domu využíván jako prodejna potravin. V současné době je nově zrekonstruován k použití jako sociálně terapeutická keramická dílna se zázemím pro zaměstnance a klienty, pro nácvik dovedností klientů – malou prodejnou keramických výrobků a kávy s sebou.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 238 700 Kč bez DPH
Identifikátor dotačního projektu:
Předpokládá se spolufinancování z prostředků Integrovaného regionálního operačního programu 2021-2027 v oblasti sociální infrastruktura.
Místo plnění
Kroměříž
Zadavatel
Úřední název: Město Kroměříž
IČO: 00287351
Poštovní adresa: Velké náměstí 115/1
76701 Kroměříž
Id profilu zadavatele ve VVZ: 369466
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zadavatel upřednostňuje elektronické podání nabídky prostřednictvím elektronického nástroje (dále jen „EZAK“) dostupného na internetové adrese www.ezak.cz, nebo přímo na adrese: https://ezak.mesto-kromeriz.cz.
Zároveň je možné nabídky podávat v listinné podobě osobně, poštou nebo jinou obdobnou službou na kontaktní adresu zadavatele: Město Kroměříž, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž.
Prodávající se zaváže, že po celou dobu trvání smluvního poměru založeného smlouvou na veřejnou zakázku zajistí dodržování veškerých pracovněprávních předpisů (odměňování, pracovní doba, doba odpočinku mezi směnami, placené přesčasy), dále předpisů týkajících se oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, tj. zejména zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a to vůči všem osobám, které se na plnění předmětu smlouvy budou podílet, bez ohledu na to, zda budou činnosti prováděny přímo vybraným zhotovitelem a jeho zaměstnanci, či poddodavatelem. Zhotovitel se zaváže, že realizace předmětu této smlouvy bude prováděna v souladu s úmluvami Mezinárodní organizace práce, jimiž je Česká republika vázána, zejména s úmluvami, které upravují stejné odměňování pracujících mužů a žen za práci stejné hodnoty, diskriminaci, bezpečnost a zdraví pracovníků, a pracovní prostředí.
Férové dodavatelské vztahy
Prodávající se zaváže zachovávat férové vztahy ke svým poddodavatelům. Jakýkoliv závazek uzavřený mezi prodávajícím a jeho poddodavatelem v souvislosti s plněním (části) předmětu smlouvy na tuto veřejnou zakázku, nesmí obsahovat splatnost faktury delší než 30 dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Prodávající se zaváže, že při realizaci plnění bude navrhovat taková řešení, která při následné realizaci povedou k šetrnému využívání zdrojů a materiálů, k energeticky úsporným opatřením, k řádnému managementu nakládání s odpady, a to vše při zohlednění účelu projektu a jeho finanční náročnosti s dopadem do veřejných rozpočtů.
Komunikace zadavatele s dodavateli ve vztahu k OVZ
Zadavatel upřednostňuje komunikaci s uchazeči prostřednictvím elektronického nástroje (dále jen „EZAK“) dostupného na internetové adrese www.ezak.cz, nebo přímo na adrese: https://ezak.mesto-kromeriz.cz
Jiné
Inovace – technické podmínky předmětu plnění zahrnují pro daný obor standardní výchozí stav řešení. Vzhledem k předmětu zadávané veřejné zakázky a jeho návaznosti na již zpracované technické podmínky nebyl začleněn jiný vhodný prvek inovace co do technického způsobu realizace plnění.