DBID: 643
Systémové číslo: P25V00000044 Evidenční číslo zadavatele: VZMR/2025/22
Datum zahájení:
05.06.2025
Nabídku podat do:
16.06.2025 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Výměna výtahu v budově Knihovny Kroměřížska
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu jsou stavební práce. Jedná se o změnu dokončené stavby, výměna nevyhovujícího stávajícího elektrického řetězového nákladního výtahu za osobní trakční výtah v budově Knihovny Kroměřížska. K záměru bylo přistoupeno s ohledem na požadavek bezbariérového přístupu do 2.NP knihovny. Stávající budova je využívána jako objekt veřejného občanského vybavení – knihovna
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 409 004 Kč bez DPH
Místo plnění
Zlínský kraj
Kroměříž
Zadavatel
Úřední název: Město Kroměříž
IČO: 00287351
Poštovní adresa: Velké náměstí 115/1
76701 Kroměříž
Id profilu zadavatele ve VVZ: 369466
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mesto-kromeriz.cz)
Dodavatel se zaváže, že po celou dobu trvání smluvního poměru založeného smlouvou na veřejnou zakázku zajistí dodržování veškerých pracovněprávních předpisů (odměňování, pracovní doba, doba odpočinku mezi směnami, placené přesčasy), dále předpisů týkajících se oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, tj. zejména zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a to vůči všem osobám, které se na plnění předmětu smlouvy budou podílet, bez ohledu na to, zda budou činnosti prováděny přímo vybraným zhotovitelem a jeho zaměstnanci, či poddodavatelem. Zhotovitel se zaváže, že realizace předmětu této smlouvy bude prováděna v souladu s úmluvami Mezinárodní organizace práce, jimiž je Česká republika vázána, zejména s úmluvami, které upravují stejné odměňování pracujících mužů a žen za práci stejné hodnoty, diskriminaci, bezpečnost a zdraví pracovníků, a pracovní prostředí.
Férové dodavatelské vztahy
Dodavatel se zaváže zachovávat férové vztahy ke svým poddodavatelům. Jakýkoliv závazek uzavřený mezi zhotovitelem a jeho poddodavatelem v souvislosti s plněním (části) předmětu smlouvy na tuto veřejnou zakázku, nesmí obsahovat splatnost faktury delší než 30 dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Dodavatel se zaváže, že při realizaci plnění bude navrhovat taková řešení, která při následné realizaci povedou k šetrnému využívání zdrojů a materiálů, k energeticky úsporným opatřením, k řádnému managementu nakládání s odpady, a to vše při zohlednění účelu projektu a jeho finanční náročnosti s dopadem do veřejných rozpočtů.
Komunikace zadavatele s dodavateli ve vztahu k OVZ
Dodavatel upřednostňuje komunikaci s uchazeči prostřednictvím elektronického nástroje (dále jen „EZAK“) dostupného na internetové adrese www.ezak.cz, nebo přímo na adrese: https://ezak.mesto-kromeriz.cz.