DBID: 542
Systémové číslo: P23V00000043 Evidenční číslo zadavatele: VZMR/2022/2/22
Datum zahájení:
07.08.2023
Nabídku podat do:
16.08.2023 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Rekonstrukce propustku P16 v ulici K Potoku – zhotovení stavby
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu jsou stavební práce. Jedná se o rekonstrukci silničního propustku P16 v ulici K Potoku ve Vážanech u Kroměříže. Propustek je navržen jako monolitická železobetonová stavba (uzavřená rámová konstrukce) o průtočném otvoru šířky 2,00 m a výšky 1,35 m na betonových základech z betonu C25/30 XF3 a s železobetonovou římsou z betonu C25/30 XF3 osazenou zábradelním svodidlem o výšce min. 1,10 m. Pod nosnými částmi propustku bude položena vrstva podkladního betonu třídy C12/15 Xo v min. tloušťce 150 mm. U vtokového i výtokového čela bude zpevnění koryta z dlažby z lomového kamene do betonového lože, která bude vyspárována cementovou maltou M25 XF3. Zpevnění je navrženo v délce 2,30 na návodní straně a v délce 1,87 m na povodní straně a v šířce koryta 1,00 m. Zpevněné bude položeno ve sklonu 1:1.50 po bocích koryta do výšky propustku.
Součástí výstavby nového propustku je úprava stávajícího koryta na délce 35,81 m ve sklonu 0,90 % a úprava stávající komunikace v ploše 98 m2. Stávající komunikace bude v oblouku rozšířena tak, aby zde bylo možné projet vozidlem na svoz odpadu, příp. vozidlem IZS. Ze stávajícího koryta bude nutné odtěžit nános a zeminu na požadované výšky.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
2 134 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Město Kroměříž
IČO: 00287351
Poštovní adresa: Velké náměstí 115/1
76701 Kroměříž
Id profilu zadavatele ve VVZ: 369466
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mesto-kromeriz.cz)
Zhotovitel se zaváže, že po celou dobu trvání smluvního poměru založeného smlouvou na veřejnou zakázku zajistí dodržování veškerých pracovněprávních předpisů (odměňování, pracovní doba, doba odpočinku mezi směnami, placené přesčasy), dále předpisů týkajících se oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, tj. zejména zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a to vůči všem osobám, které se na plnění předmětu smlouvy budou podílet, bez ohledu na to, zda budou činnosti prováděny přímo vybraným zhotovitelem a jeho zaměstnanci, či poddodavatelem. Zhotovitel se zaváže, že realizace předmětu této smlouvy bude prováděna v souladu s úmluvami Mezinárodní organizace práce, jimiž je Česká republika vázána, zejména s úmluvami, které upravují stejné odměňování pracujících mužů a žen za práci stejné hodnoty, diskriminaci, bezpečnost a zdraví pracovníků, a pracovní prostředí.
Férové dodavatelské vztahy
Zhotovitel se zaváže zachovávat férové vztahy ke svým poddodavatelům. Jakýkoliv závazek uzavřený mezi zhotovitelem a jeho poddodavatelem v souvislosti s plněním (části) předmětu smlouvy na tuto veřejnou zakázku, nesmí obsahovat splatnost faktury delší než 30 dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Zhotovitel se zaváže, že při realizaci plnění bude navrhovat taková řešení, která při následné realizaci povedou k šetrnému využívání zdrojů a materiálů, k energeticky úsporným opatřením, k řádnému managementu nakládání s odpady, a to vše při zohlednění účelu projektu a jeho finanční náročnosti s dopadem do veřejných rozpočtů.
Komunikace zadavatele s dodavateli ve vztahu k OVZ
Zadavatel upřednostňuje komunikaci elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje „EZAK“.
Jiné
Inovace – technické podmínky předmětu plnění zahrnují pro daný obor standardní výchozí stav řešení. Vzhledem k předmětu zadávané veřejné zakázky a jeho návaznosti na již zpracované technické podmínky nebyl začleněn jiný vhodný prvek inovace co do technického způsobu realizace plnění.