Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je oprava části dešťové kanalizace včetně šachet, které jsou v havarijním stavu i v nevhodném technickém provedení. Dešťová kanalizace začíná horskou vpustí (Nátok 1), lomí se v dešťové šachtě (DV1) a po cca 10 m končí v lomové šachtě (Š1), kde dále pokračuje pod krajskou silnicí II/367. Potrubí je silně deformované a netěsné v různých profilech. Šachty jsou popraskané, deformované a netěsné. Dešťové potrubí leží cca 2-3 m pod terénem většinou ve zpevněné ploše asfaltové komunikace. Účelem stavby je oprava stávající dešťové kanalizace výkopem s položením nového trubního vedení a oprava šachet. Stávající nátokový otvor bude rozšířen z průměru DN 500 na DN 600. Stávající potrubí DN 300-600 v prvním úseku bude vykopáno v délce 29,25 m a nahrazeno potrubím PVC SN 16. Stávající
šachta DV1 bude částečně vybourána, osazena přechodovou deskou s dešťovým děrovaným poklopem. Stávající šachta Š1 bude částečně vybourána, osazena přechodovou deskou včetně poklopu s rámem. Úsek v délce 9,45 m mezi šachtami DV1 a Š1 bude vykopán a osazen novým železobetonovým potrubím DN 800.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 123 766 Kč bez DPH
Místo plnění
Kroměříž
Zadavatel
Úřední název: Město Kroměříž
IČO: 00287351
Poštovní adresa: Velké náměstí 115/1
76701 Kroměříž
Id profilu zadavatele ve VVZ: 369466
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mesto-kromeriz.cz)
objednatel se zaváže, že po celou dobu trvání smluvního poměru založeného smlouvou na veřejnou zakázku zajistí dodržování veškerých pracovněprávních předpisů (odměňování, pracovní doba, doba odpočinku mezi směnami, placené přesčasy), dále předpisů týkajících se oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, tj. zejména zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a to vůči všem osobám, které se na plnění předmětu smlouvy budou podílet, bez ohledu na to, zda budou činnosti prováděny přímo vybraným objednatelem a jeho zaměstnanci, či poddodavatelem. Objednatel se zaváže, že realizace předmětu této smlouvy bude prováděna v souladu s úmluvami Mezinárodní organizace práce, jimiž je Česká republika vázána, zejména s úmluvami, které upravují stejné odměňování pracujících mužů a žen za práci stejné hodnoty, diskriminaci, bezpečnost a zdraví pracovníků, a pracovní prostředí.
Férové dodavatelské vztahy
objednatel se zaváže zachovávat férové vztahy ke svým poddodavatelům. Jakýkoliv závazek uzavřený mezi objednatelem a jeho poddodavatelem v souvislosti s plněním (části) předmětu smlouvy na tuto veřejnou zakázku, nesmí obsahovat splatnost faktury delší než 30 dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
objednatel se zaváže, že při realizaci plnění bude navrhovat taková řešení, která při následné realizaci povedou k šetrnému využívání zdrojů a materiálů, k energeticky úsporným opatřením, k řádnému managementu nakládání s odpady, a to vše při zohlednění účelu projektu a jeho finanční náročnosti s dopadem do veřejných rozpočtů.
Komunikace zadavatele s dodavateli ve vztahu k OVZ
zadavatel upřednostňuje komunikaci s uchazeči prostřednictvím elektronického nástroje (dále jen „EZAK“) dostupného na internetové adrese www.ezak.cz, nebo přímo na adrese: https://ezak.mesto-kromeriz.cz
Jiné
inovace – technické podmínky předmětu plnění zahrnují pro daný obor standardní výchozí stav řešení. Vzhledem k předmětu zadávané veřejné zakázky a jeho návaznosti na již zpracované technické podmínky nebyl začleněn jiný vhodný prvek inovace co do technického způsobu realizace plnění.