DBID: 661
Systémové číslo: P25V00000062 Evidenční číslo zadavatele: VZ/2025/11 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
14.11.2025
Nabídku podat do:
03.12.2025 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Rekonstrukce střechy sportovní haly TJ SLAVIA v Kroměříži
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v rekonstrukci a opravě střešní konstrukce sportovní haly TJ SLAVIA v Kroměříži. Rekonstrukce zahrnuje demontáž stávající střešní krytiny, dřevěného bednění a části dřevěných vaznic, lokální vyztužení stávajících ocelových příhradových nosných prvků, doplnění nových dřevěných vaznic a zhotovení nového prkenného bednění, následné provedení nové skladby střešního pláště včetně zateplení konstrukce a montáže nové falcované plechové krytiny. Součástí prací je dále provedení nového okapového systému, oplechování říms a atik, zřízení záchytného systému pro zajištění bezpečného pohybu při údržbě střechy, osazení potřebných střešních a revizních výlezů, vybudování revizních lávek v podstřešním prostoru a zhotovení nové hromosvodné soustavy v souladu s příslušnými normovými požadavky. Práce budou prováděny převážně na vnější konstrukci objektu s nezbytnými souvisejícími zásahy v podstřešním prostoru a s požadavkem na zajištění bezpečného užívání a provozu objektu po dobu výstavby.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
10 906 311 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Město Kroměříž
IČO: 00287351
Poštovní adresa: Velké náměstí 115/1
76701 Kroměříž
Id profilu zadavatele ve VVZ: 369466
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mesto-kromeriz.cz)
Dodavatel se zaváže, že po celou dobu trvání smluvního poměru založeného smlouvou na veřejnou zakázku zajistí dodržování veškerých pracovněprávních předpisů (odměňování, pracovní doba, doba odpočinku mezi směnami, placené přesčasy), dále předpisů týkajících se oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, tj. zejména zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a to vůči všem osobám, které se na plnění předmětu smlouvy budou podílet, bez ohledu na to, zda budou činnosti prováděny přímo vybraným zhotovitelem a jeho zaměstnanci, či poddodavatelem. Zhotovitel se zaváže, že realizace předmětu této smlouvy bude prováděna v souladu s úmluvami Mezinárodní organizace práce, jimiž je Česká republika vázána, zejména s úmluvami, které upravují stejné odměňování pracujících mužů a žen za práci stejné hodnoty, diskriminaci, bezpečnost a zdraví pracovníků, a pracovní prostředí.
Férové dodavatelské vztahy
Dodavatel se zaváže zachovávat férové vztahy ke svým poddodavatelům. Jakýkoliv závazek uzavřený mezi zhotovitelem a jeho poddodavatelem v souvislosti s plněním (části) předmětu smlouvy na tuto veřejnou zakázku, nesmí obsahovat splatnost faktury delší než 30 dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Dodavatel se zaváže, že při realizaci plnění bude navrhovat taková řešení, která při následné realizaci povedou k šetrnému využívání zdrojů a materiálů, k energeticky úsporným opatřením, k řádnému managementu nakládání s odpady, a to vše při zohlednění účelu projektu a jeho finanční náročnosti s dopadem do veřejných rozpočtů.
Komunikace zadavatele s dodavateli ve vztahu k OVZ
Dodavatel upřednostňuje komunikaci s uchazeči prostřednictvím elektronického nástroje (dále jen „EZAK“) dostupného na internetové adrese www.ezak.cz, nebo přímo na adrese: https://ezak.mesto-kromeriz.cz.