Stručný popis předmětu:
Předmětem uvažované veřejné zakázky je dodávka elektronické úřední desky (vč. dopravy na místo plnění) a její osazení v místě plnění v podloubí Městského úřadu Kroměříž. Stavební připravenost zajistí Zadavatel na základě požadavků specifikovaných Uchazečem.
Předmětem zakázky bude mimo jiné:
- zprovoznění elektronické úřední desky (napojení na datový zdroj a zdroj elektrické energie, oživení elektronické úřední desky a nastavení dle technické specifikace),
- administrátorské zaškolení a zaškolení obsluhy pro práci s jednotlivými zařízeními a softwarem v potřebném rozsahu,
- zajištění všech nezbytných zkoušek, atestů a revizí podle ČSN a případných jiných právních nebo technických předpisů platných v době provádění a předání díla, kterými bude prokázáno dosažení předepsané kvality a předepsaných technických parametrů díla,
- předání veškerých dokladů nutných k převzetí a užívání díla kupujícím,
- poskytování softwarové podpory díla,
- poskytování servisu díla po dobu záruky 5 let (60 měsíců).
Pro vyloučení případných pochybností zadavatel uvádí, že tato výzva se vztahuje výlučně k předběžné tržní konzultaci ve smyslu § 33 ZZVZ, tj. nejedná se o výzvu k vyjádření předběžného zájmu ve smyslu § 58 odst. 2 a 5 ZZVZ, rovněž se nejedná o výzvu k podání nabídky do zadávacího řízení.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím e-mailové adresy: zakazky@mestokm.cz